صدای خاک

آوا و زمزمه ی خاک آسمانی

صدای خاک

آوا و زمزمه ی خاک آسمانی

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

روز های گرم حرفی با همراه اول

روز های گرم حرفی با همراه اول

روز های گرم حرفی با همراه اول

طرح جدید همراه اول با نام «روزهای گرم حرفی» از دیروز برای تمامی مشترکین در سراسر کشور فعال شد ، این طرح یک طرح زمستانی همراه اول می باشد .

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با پرداخت یک هزار تومان و خرید شارژ همراه اول می توانند 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ای رایگان داشته باشند (دقت داشته باشید که اول میگه هزار تومان میگیریم 60 دقیقه رایگان صحبت کنید :D )

به گزارش ایتور، به نقل از اداره کل ارتباطات این شرکت، مشترکین می توانند از این تخفیف از ساعت 7 تا 23 هر روز قابل استفاده است. در این طرح نیازی به برقراری یک تماس به مدت 60 دقیقه نمی باشد، و مشترکین می توانند از این 60 دقیقه در تماس متفاوت استفاده کنند.

هر یک از مشترکین در هر روز تنها یکبار مجاز با استفاده از این طرح می باشند که بلافاصله پس از انتخاب، این تخفیف برای مشترک اعمال می شود و هزینه ی آن یا از شارژ همراه اول مشترک و یا در صورت حساب او ثبت میشود.

شما میتوانید برای فعال سازی این طرح از یکی از روش های زیر استفاده کنید: ۱- ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۱۱۱
۲- شماره گیری #۳۳۶۱*۱۱۱*
۳- ارسال عدد ۱ به شماره ۸۰۶۴

با استفاده از این طرح مشترکین اعتباری 3 هزار و 20 تومان و مشترکین دائمی 2 هزار و 420 تومان می توانند از تخفیف بهره مند شوند، با توجه به تعرفه ی دقیقه ای 57 تومان برای سیم کارت های دائمی و 67 تومان برای سیم کارت های اعتباری همراه اول.

مشترکین همراه اول توجه داشته باشند که همراه اول همچون بسته های تخفیفی گذشته ی خود راهکاری برای اعلام باقی مانده بسته خود در نظر نگرفته که ممکن است باعث افزایش هزینه ی قبوض مشترکین دائمی و تموم شدن سریع شارژ همراه اول کاربران اعتباری خواهد شد، پس در استفاده از این بسته ها دقت لازم داشته باشید.

از این قبیل مشکلات نیز برای طرح 55+5 همراه اول برای مشترکین رخ میدهد که در نتیجه منجر به اعتراض کاربران به پرداخت قبض صادر شده می شود .

  • امیر مهدی متقیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی