صدای خاک

آوا و زمزمه ی خاک آسمانی

صدای خاک

آوا و زمزمه ی خاک آسمانی

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

دریافت قبض جریمه و پرداخت آن

تمامی قبوض خود را می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی پرداخت کنید قبوضی شامل: قبض جریمه، قبض آب، قبض برق و ....

اگر می خواهید از میزان جریمه رانندگی خود مطلع شوید باید به سایت راهور مراجعه کنید و کاملا مسلم است که امکان نمایش برد حرکت در خودروی الکتریکی شورولت بولت (Chevy Bolt EV)، بسیار کارساز است. این سیستم به رانندگان این اجازه را می‌دهد تا با اطمینان بیشتری به رانندگی در خودروی الکتریکی خود بپردازند. جنرال موتورز قصد دارد این تکنولوژی را با قیمت پایین برای تمام رانندگان خودروهای الکتریکی مهیا کند. این سیستم می‌تواند با توجه به میزان شارژ باقی‌مانده و نحوه‌ی رانندگی راننده، اعداد دامنه‌ی حرکت خودرو را به روش جالبی در داشبورد خودرو به نمایش بگذارد؛ برد حرکت خودرو به علاوه‌ی حداکثر و حداقل برد رانندگی از جمله‌ی این اطلاعات هستند.

طرح جدید جنرال موتورز برای مدیریت مسافت طی شده در خودروهای الکتریکی

در سایت راهور می بایست شماره وین درج شده بر روی کارت ماشین را وارد کنید تا صورت حساب جریمه به شما نمایش داده شود. جنرال موتورز در بیانیه‌ای در مورد ثبت حق امتیاز این سیستم، گفته است امکان نمایش برد حرکت خودروی الکتریکی یک اقدام الهام‌بخش است که باعث کاهش نگرانی راننده می‌شود. بخشی از این بیانیه‌ی را در ادامه می‌خوانیم:

همچنین با ارسال شماره ماشین خود از طریق پیامک می توانید از میزان جریمه و نحوه پرداخت آن مطلع شوید و با توجه به این نکته که تکنولوژی به‌کاررفته در خودروهای الکتریکی شاهد پیشرفت‌های تقریبا جدیدی است و همچنین مدت‌زمان مورد نیاز برای شارژ دوباره‌ی باتری‌ این نوع خودروها قابل ملاحظه و از طرف دیگر، مکان‌های عمومی تعبیه‌شده برای انجام این کار بسیار محدود است، اطلاع داشتن از برد حرکتی خودرو باعث کاهش نگرانی راننده در مورد پایان شارژ خودرو قبل از اتمام سفر می‌شود.

پرداخت اینترنتی قبض جریمه به شما کمک می کند که در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و خروج شما از منزل را به حداقل خواهد رساند و خودروهای الکتریکی موجود، مجهز به یک رایانه هستند که به راننده نشان می‌دهد چه میزان مسافتی را می‌توان با شارژ موجود در خودرو پیمود. با این حال زمانی که راننده یک مسافت مشخص برای اتمام سفر خود در نظر دارد، ممکن است در میانه‌ی سفر از میزان مسافت طی شده و مسافت باقی‌مانده مطلع نباشد. با کم شدن برد حرکتی خودرو، این نگرانی به‌طور فزاینده در راننده افزایش پیدا می‌کند که آیا قبل از رسیدن به مقصد و یا رسیدن به یک ایستگاه شارژ، انرژی خودرو تمام خواهد شد یا نه. بنابراین؛ داشتن اطلاعات مفید و اضافی می‌تواند به کاهش استرس راننده‌ی خودروی الکتریکی کمک کند.

کسانی که می خواهند قبض جریمه خود را پرداخت کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که بایست یک کارت عضو شتاب به همراه رمز دوم آن را در اختیار داشته باشند که نکته‌ی جالب این است که جنرال موتورز سال‌ها در مورد «اضطراب برد» (range anxiety) صحبت کرده است و حتی در سال ۲۰۱۰ تصمیم داشت این عبارت را به‌عنوان یک علامت تجاری ثبت کند، اما بعدا از انجام این کار منصرف شد. در آن زمان شرکت‌های سازنده‌ی خودروهای الکتریکی دیگر، مانند تسلا، زیاد درگیر این موضوع نبودند. همچنین دانشگاه MIT برآورد کرده است که ۸۷ درصد ترددها در «روزهای با خودرو» در ایالات متحده می‌تواند توسط خودروهای الکتریکی انجام گیرد.

سرویس های متنوعی بر پایه اینترنت به شما ارائه می شود یکی از این سرویس ها "پرداخت قبض جریمه" می باشد که با کمک آن می توانید جریمه های رانندگی خود را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید و به عبارت دیگر؛ موضوع اضطراب برد بیش از میزان واقعی، مهم جلوه داده شده است. اکنون که جنرال موتورز قصد دارد تولید خودروهای الکتریکی را به جِد دنبال کند، باید نگرانی‌ها در مورد این موضوع را کاهش دهد و مردم بیشتری را برای خرید خودروی بولت قانع کند. واقعا خنده‌دار است که جنرال‌موتورز بعد از معرفی خودروی الکتریکی با برد زیاد، هنوز روی عبارت «اضطراب برد» مانور می‌دهد.

استفاده صحیح از اینترنت بسیاری از سفرهای داخل شهری را کاهش خواهد داد و به شما کمک می کند که در هزینه های خود صرفه جویی نمایید، در هر صورت، زمانی که شما برای آزمایش بولت پشت فرمان می‌نشینید، به یاد داشته باشید؛ دانستن این‌که قبل از اتمام انرژی چند مایل تا مقصد خود فاصله دارید، سودمند خواهد بود همچنین برای استفاده از سایر خدمات آنلاین به اینترنت مراجعه نمایید.

  • امیر مهدی متقیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی